Werken bij Planet Group?

Leiderdorp, 08-03-2021

Commercieel Medewerker Binnendienst m/v

Binnen ons bedrijf draait alles om klanttevredenheid. We willen boven alles dat onze klanten tevreden zijn en dat ze dat ook blijven. We willen onze service met alle moderne (communicatie) middelen en een goed team naar een excellent niveau brengen. Hiervoor zijn we op zoek naar iemand die van aanpakken weet, energie haalt uit klantencontact en pas tevreden is als een klant dat ook is.

Ben jij iemand die dingen geregeld krijgt? Vind je het leuk om mensen te helpen? Vind jij persoonlijke groei en ontwikkeling belangrijk. Ben jij full time beschikbaar? Dan zijn wij per direct op zoek naar jou! Samen met jou willen wij de verdere groei van ons bedrijf realiseren.

De volgende werkzaamheden behoren onder andere tot het takenpakket:

  • Klanten helpen tijdens het koopproces via chat, e-mail en telefoon (pre-sales);
  • Klachten en problemen oplossen (after-sales);
  • Ondersteuning van verkoopteam met het verwerken van orders en opstellen van offertes;
  • Volgen trends of ontwikkelingen en deze afstemmen met afdeling verkoop en marketing.

Beschik jij over de volgende vaardigheden?
–    Je hebt verantwoordelijkheidsgevoel en werkt zelfstandig;
–    Je kunt multitasken en behoudt het overzicht;
–    Je werkt goed in teamverband;
– ­   Je werkt gestructureerd en efficiënt;
–    Je denkt in oplossingen en neemt initiatief, alles om de klant de ultieme
ervaring te bezorgen;
–    Je hebt een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord en
geschrift. Kennis van de Engelse en/of Duitse taal is een pré;
–    Je hebt ervaring met MS Office en ERP-software (bij voorkeur Exact).

Je komt te werken in een geweldig en gezellig team. De sfeer is uniek! Je krijgt de ruimte om je eigen plannen en verbeteringen uit te voeren en veel mogelijkheden voor persoonlijke ontwikkeling. Doorgroeimogelijkheden op het gebied van sales en (online) marketing. Durf jij deze mooie uitdaging aan, binnen ons dynamische en groeiende bedrijf? Aarzel dan niet en reageer direct!

Heb je nog vragen? Neem dan gerust contact op met Michel van den Broek via E-mail of 071-8200242.

Acquisitie n.a.v. deze advertentie is niet gewenst.


Shopmanager m/v < VERVULT PER 08-03-2021 >

Functiebeschrijving:
De shopmanager runt de XL-winkel in bedrijfs- en werkkleding te Leiderdorp. Hij/zij is verantwoordelijk voor het reilen en zeilen van onze winkel; van het bepalen van de minimale voorraden, verkoop en (verhogen van) de omzetcijfers tot de administratie en het op peil houden van de klanttevredenheid. Naar buiten toe is de shopmanager het gezicht van de winkel.

Het takenpakket van de shopmanager zal o.a. bestaan uit de volgende werkzaamheden:
– Je streeft ernaar de doelstellingen op het gebied van verkoop en klantervaring te overtreffen en stuurt bij indien nodig
– Bepalen van de voorraden rekening houdend met de seizoenen
– Afstemming voorraden/acties met inkoop
– Creëren van een goede sfeer in de winkel
– Zorgen voor een correcte administratie
– Meedenken en initiëren verkoop-, marketing- of reclameacties
– In overleg verkoopactiviteiten buiten de deur
– Zorgen voor een optimale winkelervaring van de klant
– Verzorgen pas-/inmeetsessies voor medewerkers van onze klanten
– Representatief uiterlijk en veiligheid van de winkel verzorgen
– Eventuele problemen met klanten oplossen
– Telefonisch te woord staan van klanten
– Nauw contact onderhouden met collega’s ten behoeve van de afstemming winkelvoorraden en productie
– In de gaten houden van trends of ontwikkelingen binnen je vakgebied en daar je inkoop(beleid) op afstemmen

Beschik jij over de volgende vaardigheden?
– Sterk verantwoordelijkheidsgevoel
– Nauwkeurig organisatietalent
– Echte ondernemersmentaliteit
– Nooit aflatende klantgerichtheid
– Motiverende ingesteldheid
– Ervaring met geautomatiseerd verkoopsysteem

Je komt te werken in een geweldig en gezellig team. De sfeer is uniek! Durf jij deze mooie uitdaging aan, binnen ons dynamische en groeiende bedrijf? Aarzel dan niet en reageer direct!

<vervult>